Kontakt
Przedszkole Miejskie Nr 22

Ramowy rozkład dnia

 

Godziny pracy oddziałów w roku szkolnym 2023/2024:

Grupa "Zwinne koty" - 6.00.- 16.00.

Grupa "Kuumate żaby" - 7.30.-15.00.

Grupa "Turbo ślimaki" - 8.00. - 17.00.

 

6:00 - 8:15 Schodzenie się dzieci, zabawy w kącikach zainteresowań , praca z zespołem dzieci lub indywidualna, praca z dzieckiem zdolnym, ćwiczenia poranne, zabawy swobodne, tworzenie sytuacji do wymiany informacji , rozmowy indywidualne, zabawy ruchowe, kontakty z rodzicami.
8:15 - 8:30 Przygotowanie do śniadania, czynności higieniczne, czynności samoobsługowe, pełnienie dyżurów, wpajanie zasad dobrego wychowania, wyrabianie nawyków higieniczno – kulturalnych.
8:30 - 9:00 Śniadanie
9:00 - 10:00 Zintegrowana działalność edukacyjna , zgodna z podstawą programową , zajęcia i zabawy edukacyjne, zajęcia dydaktyczne różnego typu realizowane według wybranego programu wychowania przedszkolnego, gry i zabawy ruchowe.
10:00 - 11:30 Zabawy , gry sportowe oraz ćwiczenia kształtujące postawę dziecka, zabawy organizowane i swobodne w ogrodzie przedszkolnym , spacery, wycieczki, obserwacje przyrodnicze, zajęcia sportowe, prace gospodarcze, porządkowe, ogrodnicze, tworzenie okazji do obserwowania , eksperymentowania, odkrywania, podejmowanie zabaw badawczych, konstrukcyjno – technicznych, wspieranie działań twórczych poprzez kontakt ze sztuką, muzyką, literaturą, zabawy dowolne, rozmowy indywidualne.
11:30 – 12:00 Przygotowanie do obiadu
12:00 – 12:30 Obiad
12:00 - 13:45 Czytanie bajek , słuchanie muzyki, zabawy dowolne w sali lub na powietrzu, ćwiczenia utrwalające wiadomości z zajęć edukacyjnych, wspieranie rozwoju dzieci poprzez: zabawy dydaktyczne, ćwiczenia mowy, artykulacyjne, oddechowe, zabawy ruchowe, konstrukcyjne, zabawy rozwijające percepcję wzrokową , słuchową, itp., rysowanie.
13:45 - 14:00 Przygotowanie do podwieczorku
14:00 - 14:25 Podwieczorek
14:25 - 17:00 Czytanie bajek, słuchanie muzyki, zabawy dowolne w sali lub na powietrzu, zabawy i gry dydaktyczne stolikowe, ćwiczenia słownikowe, praca wyrównawcza, indywidualna, zabawy dowolne wg zainteresowań, zajęcia w małych zespołach, prace porządkowe, tworzenie sytuacji rozwijających indywidualne zdolności i zainteresowania dzieci, rozmowy indywidualne, rozchodzenie się dzieci.